Subject: FW: Vainu MÜ, Vanamõisa küla, Saue
From: "Andres Aasna" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 16:34:30 +0300

Tere!

Palun registreerida see tööülesanne Krista Einama-le.

From: Katrin Kund <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 21, 2025 3:33 PM
To: Andres Aasna <[email-masked]>
Subject: Vainu MÜ, Vanamõisa küla, Saue

Tere!

Loodetavasti olen pöördunud alloleva küsimusega õige inimese poole. Kui
mitte, palun edastage see õigele osapoolele.

Kaalume kinnistu Vainu (katastritunnus 72701:002:1054) soetamist Saue
vallas, Vanamõisa külas. Kuna kinnistul puudub detailplaneering, soovime
selgitust võimalike Transpordiameti nõuete osas.

Üldplaneeringu kohaselt on ala määratud väikeelamute maaks. Müügiinfos on
viidatud võimalusele rajada kinnistule kuni 14 üksikelamut ja 8
kaksikelamut. Lisatud materjalide hulgas on ka hoonestuse kavand,
kusjuures on märgitud, et tee ääres paiknevad neli hooneühikut jäävad
väljapoole kehtivaid ehitusala piire.

Kinnistu piirneb riigile kuuluva maanteega. Saue valla
planeeringuspetsialist on viidanud võimalusele, et Transpordiamet võib
nõuda olemasoleva ristmiku ümberehitamist ringristmikuks.

Arvestades, et lähipiirkonnas on menetluses ka mahukas Saueveere
detailplaneering, mis suurendab piirkonna liikluskoormust, soovime Teie
hinnangut ja juhiseid.

Palume täpsustada:

*	Millised nõuded võivad Vainu maaüksusele DP koostamisel ja
hoonestuse kavandumisel rakenduda Transporiameti poolt?
*	Kas olemasoleva ristmiku ümberehitamine ringristmikuks ehitamise
nõue on vältimatu?
*	Milliste Transpordiameti poolt tulenevate nõuete/piirangutega või
kuludega peaksime kinnistu arendamisel arvestama?

Heade soovidega,

Katrin Kund

Domus Kinnisvara

Arendusvaldkonna projektijuht

    522 3559

     <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://domus.ee/?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_campaign=muuj
ahinda>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/>
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/>
<https://www.tiktok.com/@domus_kinnisvara>
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>